onsdag 7. april 2010

Dagen jeg lærte å sjonglere



43 dager siden sist.
I mellomtiden har eksamen vært førstepri; i og med at den ble historie kl. 10.45 tirsdag morgen, passet det meg ypperlig med én uke ferie før det skal gjøres en siste innsats mot oppkjøringen til tidenes praksisperiode.

Det kunne ikke klaffet bedre, at det i begynnelsen av uken virkelig tok seg opp værmessig - virkelig. 3 dager på rad med blå, skyfri himmel, stekende sol og 20 grader; og at en attpåtil har én uke ferie..? Jeg er allerede i 'sommerferierus' og nyter livet.
Syklende hjem fra trening. Sola stekende i ansiktet. Postgirobygget på ørene. Trenger jeg si mer? Starten på dagen i dag, som ble viderefulgt av å ligge langflat ute i flerfoldige timer. Strevet var verdt det.

På grunn av en gryende tretthet av den gode sorten, som en følge av overoppheting og lite væskeinntak, velger jeg å komme sterkere tilbake en annen dag; muligens med påfølgende bildedokumentering av den fantastisk fine våren her nede.

Og.. jeg har lært meg å sjonglere. Det skjedde plutselig over natta.
For øyeblikket --> mangel på videre livsoppgaver.

Ahh.

3 kommentarer:

  1. Ååå, mangel på videre livsoppgaver; Herlig! :) Eg tenkte at eg kanskje kunne komma på besøk te neste år? I hvert fall hvis det e sånn at ein kan lera å sjonglera over nattå der; hørres gøyalt ut! :)

    SvarSlett
  2. Så klart! Til høsten har vi en del mindre å gjøre enn vi har hatt til nå - så du er veldig velkommen :)
    Akkurat det der med sjongleringa skal jeg ikke garantere, kommer nok som en bonus!

    SvarSlett